Через рішення “Укрзалізниці” благодійний фонд “Щаслива дитина” не зміг придбати квитки для дітей, які мали безкоштовно поїхати на відпочинок
Благодійний фонд «Щаслива дитина» з Запоріжжя не зміг організувати літній відпочинок для 60 дітей через рішення Укрзалізниці заблокувати акаунти керівництва організації.
Директор фонду Альберт Павлов та його дружина Юля отримали повідомлення про «остаточне блокування» без можливості відновлення доступу.
Про це повідомив директор благодійного фонду “Щаслива дитина” Альберт Павлов на своїй сторінці у фейсбуці. Причиною блокування стала спроба придбати квитки для групи дітей через мобільний застосунок компанії.
Укрзалізниця розцінила такі дії як порушення правил, хоча жоден квиток не був перепроданий.
Читайте також: До Львова і за кордон — запоріжці можуть безплатно евакуюватися автобусом
«Цікаво, що блокування відбулося за те, що ми просто використовували застосунок у штатному режимі. Ми не якісь хакери. Якщо ви бачите порушення — то тоді просто видаліть можливість купівлі більше 4 квитків у застосунку. Але у нас родина 8 людей, раніше було 11. По цій логіці такі великі прийомні родини теж мають оформлювати групові замовлення? Чекати 6 днів просто на відповідь, що квитків немає. Це реально абсурд,» — уточнив у коментарі до свого допису Альберт Павлов.
Запорізький благодійник пояснив, що фонд планував безкоштовно вивезти на відпочинок дітей пільгових категорій — внутрішньо переміщених осіб, із багатодітних родин та дітей загиблих.
Усі квитки купувалися строго за списками, а поїздка фінансувалася фондом повністю безкоштовно.
«Цього літа жодне групове замовлення від наших партнерів на перевезення дітей з прифронтового міста не було задоволено. Ви самі писали, що не можете задовільнити і половини групових замовлень«, — звернувся Павлов до керівництва залізниці.
У листі Укрзалізниця повчала благодійників, як правильно оформлювати групові замовлення. Однак директор фонду підкреслив, що добре знає цю процедуру, але вона не працює через нестачу вагонів та місць.
Павлов також порівняв ситуацію з автобусними перевезеннями. На відміну від залізниці, автобусні компанії дозволяли купувати по 25 квитків без блокувань.
Отже, проблема не у клієнтах, а в монополізмі та неефективному управлінні Укрзалізниці, вважає благодійник.
«Якщо ви бачите порушення — то тоді просто видаліть можливість купівлі більше 4 квитків у застосунку. Але у нас родина 8 людей, раніше було 11. По цій логіці такі великі прийомні родини теж мають оформлювати групові замовлення?» — поставив запитання директор фонду.
Через складнощі з прямими рейсами благодійникам доводилося змінювати три різні потяги, щоб дістатися до місця призначення.
Тож єдиним рішенням проблеми має стати залучення приватних перевізників та ринкове регулювання цін, переконаний Павлов.
Запорізький благодійник звернувся до керівництва Укрзалізниці з вимогою розблокувати акаунти та вибачитись перед фондом і дітьми.
Під його дописом представники компанії пообіцяли повторно розглянути ситуацію.
Згідно з офіційними правилами, групові замовлення від 10 осіб подаються через спеціальний сервіс на сайті компанії за 35-7 днів до поїздки.
Заявки розглядаються послідовно, а відповідь може бути схвальною або негативною.
Раніше ми писали, що Запоріжсталь та інші запорізькі підприємства Метінвесту допомогли зібрати до школи 320 першокласників-дітей робітників