Планування та реалізація рекламної кампанії для онлайн-підприємців має величезне значення. Обов’язковим моментом є публікація оголошень на тих майданчиках, які здатні забезпечити надходження якісного трафіку. UTM-мітки допомагають впоратися з цим завданням, тому варто більше про них дізнатися.
Ефективна реклама в гугл передбачає налаштування показу оголошень на різних платформах. Власнику сайту потрібно розуміти, звідки до них приходять ліди, та з урахуванням цього використовувати контекстну рекламу. UTM-мітки – це частини коду, що доповнюють адресу ресурсу та ідентифікуються Open Web Analytics, Google Analytics чи іншими інструментами, дозволяючи дізнатися шлях користувачів. Їх використання дозволяє:
- зрозуміти, які джерела приводять найбільшу кількість відвідувачів, зацікавлених у послугах та товарах;
- визначити окупність вкладень в рекламу та відмовитися від неефективних напрямків;
- не витрачати зайві кошти на оголошення, які не дають маркетингового ефекту;
- оцінювати ступінь результативності розсилок;
- здійснити A/B-тестування та отримати точні результати.
Правила створення UTM-міток
Користь від цього інструменту напряму залежить від того, наскільки відповідальним буде відношення до їх створення. Додавати UTM-мітки можна довільно, а ось під час генерації треба орієнтуватися на наступні правила:
- Блокувати індексацію – це дозволить не потрапити під санкції пошуковиків. Також завжди потрібно змінювати найменування вебкраулера на фактичне значення.
- Замість пробілу використовувати нижнє підкреслення у тому випадку, коли параметр створений з кількох слів. Якщо цього не зробити, то з переходом за посиланням виникнуть складнощі.
- Під час однієї кампанії не застосовувати інші регістри, адже це сповільнить аналіз інформації.
- Відмовитися від використання кирилиці – для створення UTM-міток потрібно користуватися лише латинськими символами.
- Робити посилання, які дійсно запам’ятовуються за допомогою Bitly та інших спеціалізованих сервісів скорочень.
- Застосовуйте мітки виключно для зовнішніх джерел.
- Будьте постійними в плані оформлення міток.
Відстеження частин коду під час рекламної кампанії
Найпростіше керувати процесом за допомогою Google Analytics 4 чи іншої спеціалізованої системи. У вас повинен бути зареєстрований профіль, де можна буде побачити звіти з відображення джерел трафіку. Сучасні ж системи дозволяють визначати залучення за окремими UTM-мітками – потрібно лише вказати потрібну в полі пошуку. Зважаючи на отримані дані, можна буде приймати рішення щодо подальшого просування сайту.