Online трансляция

«Укрзалізниця» запустила центр підтримки клієнтів у соціальній мережі

20 февраля 2020

Головний залізничний перевізник країни запустив додатковий канал комунікації з пасажирами. Відтепер звертатися з питаннями та зауваженнями можна буде не лише за номером телефону, а й у режимі онлайн.

Про запуск нового каналу комунікації повідомили на офіційній сторінці «Укрзалізниці» у Фейсбук. Вони створили своєрідний центр підтримки пасажирів у Massenger від Facebook. У компанії запевняють, що на повідомлення реагуватимуть швидко. Прийматимуть звернення, зауваження та питання від пасажирів з 8 ранку до 20 вечора 7 днів на тиждень. І поки що канал зв’язку працює у тестовому режимі.

Нагадаємо, вчора ми писали про те, що мешканка Запорізької області постраждала у вагоні потягу «Укрзалізниці». На неї впала полиця з пасажиром. Зараз жінка у лікарні, і її очікує дороге і довге лікування.

Новини і жваве обговорення коротких відео тут: https://www.youtube.com/user/ChannelTB5
Канал «Новини Запоріжжя» в Telegram: https://t.me/tv5zp
Яскравий та красивий акаунт в Instagram: https://www.instagram.com/tv5zp
Легкий доступ до новин та коментарів у Facebook: https://www.facebook.com/channeltv5/

Автор: Телеканал TV5



Главный редактор программы "Новости"
Редакция "Утро с TV5"
TV5 Технический отдел TV5