Online трансляция

Український лоукост повідомив, як отримати відшкодування за квиток на скасований «карантинний» рейс

23 июня 2020

У компанії SkyUp повідомили, що пасажири, які не змогли скористатися послугами перевізника через введення карантину, можуть отримати кошти за свої квитки. І зробити це можна кількома способами:

-перенести дати вильоту на будь-яку іншу протягом року з дня скасованого рейсу. Доплачувати за змінення дат вильоту не доведеться.
-отримати 120% від вартості квитка у вигляді «бонусів». Фізично грошей пасажир не отримає, але вони з’являться на його «віртуальному рахунку», і цими ж коштами клієнт зможе оплатити або квиток на літак, або сплатити за будь-яку послугу, що надає перевізник.
-повернути гроші за квиток згідно з тарифом, за умовами якого він був придбаний. Але у цьому випадку у компанії попереджають: грошей доведеться чекати довше, ніж у звичайній ситуації, а також користувачам варто вкрай уважно читати умови тарифу, щоб розуміти, на яку суму розраховувати.

Станом на кінець червня SkyUp вже повернув пасажирам понад 1,5 млн грн за квитки та більше 13 тисяч євро. Нагадаємо, вже з липня перевізник планує відновити свою роботу та запустити першій «карантинні» міжнародні авіарейси.

Новини і жваве обговорення коротких відео тут: https://www.youtube.com/user/ChannelTB5
Канал «Новини Запоріжжя» в Telegram: https://t.me/tv5zp
Яскравий та красивий акаунт в Instagram: https://www.instagram.com/tv5zp
Легкий доступ до новин та коментарів у Facebook: https://www.facebook.com/channeltv5/

Автор: Телеканал TV5



Главный редактор программы "Новости"
Редакция "Утро с TV5"
TV5 Технический отдел TV5