Такі дані оприлюднили в КУ «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради.
Так, з 1 січня поточного року до КУ «Запорізький обласний контактний центр» надійшло 30 268 звернень. З них, на обласну гарячу лінію — 17 144, 12 254 з Урядової гарячої лінії, 477 додзвонювачів звернулися до представників обласної влади в рамках проєкту «Влада на зв’язку з громадськістю», участь в якому брали також депутати обласної ради. Всього ж протягом року фахівці обласного контактного центру опрацювали 30 268 звернень.
Серед актуальних проблем, з якими запоріжці зверталися на гарячу лінію, найбільша кількість звернень — 1693 — стосувалася надання матеріальної допомоги та соціальних виплат. На другому місці за кількістю звернень — питання благоустрою населених пунктів, ремонту доріг, санітарного стану прибудинкових територій. Таких звернень надійшло 766, ще 678 заяв стосувалися питань ЖКГ. Ставилися й питання щодо роботи місцевих та обласних адміністрацій – 783 звернення надійшли саме за цією тематикою. Жителі міста та інших територіальних громад також цікавилися питанням відшкодування збитків постраждалим та відновлення майна, скаржилися на організацію роботи укриттів в обласному центрі, незадовільну роботу громадського транспорту тощо. Більшість звернень, які надійшли на обласну гарячу лінію протягом року, були відпрацьовані, а заявники отримали відповіді на поставлені запитання.
Телефон гарячої лінії: 0800 503 508. Всі дзвінки безплатні.
Відділ комунікацій Запорізької обласної ради