Переваги товарної реклами в Google Shopping та як підготувати сайт до її запуску

Даний варіант являється зручним інструментом, принцип якого полягає в можливості оцінити пропозиції різноманітних сайтів. Після вводу запиту, користувачу доступні оголошення з товарами, які його цікавлять. Товарна реклама в Google Shopping відрізняється певними відмінностями, наприклад, фото, що привертають увагу, вартість та іншу важливу інформацію (опис окремої продукції, оптимізацію витрат, різницю ціни тощо). Гарантує помітне збільшення продажів в рамках встановленого бюджету. Для розвитку рекомендуємо звертатися до компанії Netpeak, яка допоможе у збільшенні кількості замовлень у вашому магазині. Ви залишитеся задоволені кількістю обслуговування та результатом.

Переваги

Google Shopping має декілька переваг стосовно бізнесової діяльності:

  1. Висока конверсія – після перегляду пропозицій від продавців, користувачу надається можливість обрати відповідний за умовами для себе варіант. Виходячи з того, що покупці виконували пошук продукції без допомоги, після запуску реклами можуть з’являтися різні заявки.
  2. Активні клієнти – рекламна компанія налаштована на цільову аудиторію і показується тільки у випадку збігу з бажаною інформацією. Ви отримаєте користувачів, які готові до покупок.
  3. Економічне залучення аудиторії – даний варіант важливий, якщо у вас обмежений бюджет. Різниця вартості між товарною та контекстною рекламою складає приблизно 50%.
  4. Оптимізація усіх витрат – вам не треба після запуску налаштовувати показ та виконувати коригування оголошень. Вони формуються повністю автоматично, регулярно оновлюються. Усі покази відбуваються за певними фразами та ключовими словами.
  5. Гнучкі налаштування – демонстрація реклами відбувається як по окремому вид продукції, так і по категоріях.

Товарна реклама забезпечує підвищений відсоток клікабельності та високу конверсію. Підготовка до неї полягає у відповідності магазину до вимог пошукових систем. Сам процес абсолютно не складний, але краще доручити його професіоналам з Netpeak.

Етапи підготовки

Фахівці виконують деякі кроки, завдяки яким сайт підгодовується до старту товарної реклами:

  • вивантаження сайту з інформацією стосовно конкретних пропозицій;
  • вилучення товарів, які суперечать політиці пошукових систем;
  • внесення необхідних правок для виконання модернізації;
  • налаштування аккаунту;
  • запуск показу усіх оголошень;
  • робота стосовно управління рекламою та надання на всіх етапах супроводу.

Виходячи з усього вищесказаного, можна зробити висновок, що Google Shopping являється інструментом, який пропонує вигідну демонстрацію пропозицій з фото та цінами, завдяки чому спрощується вибір бажаного товару. Вартість більш вигідна у порівняні з контекстною рекламою. Завдяки оптимізації рекламних компаній та покращення своїх показників (завжди актуальна інформація про наявність та вартість товару), ви можете суттєво підвищити впізнання та лояльність бренду.

Джерело: https://netpeak.ua/ua/services/ppc/

Новости Запорожья