Послуги з проведенням маркетингу у соціальних мережах (скорочено SMM за першими буквами англійських слів Social Media Marketing), складаються з комплексу заходів, пов’язаних з просуванням певного бренду, назви компанії, торгової марки чи окремого товару в найбільш популярних та відвідуваних соціальних платформах на кшталт Фейсбуку, ТікТоку чи Ютубу. Послуги СММ, за інформацією сайту https://digitalart.ua/services/smm/, складаються зокрема, зі створення та публікації відповідного контенту одночасно з запуском таргетованої (цифрової) реклами, направленої для певної цільової аудиторії та аналізом отриманих результатів. Кінцевим результатом SMM-послуг є зростання пізнаваності певного товару чи бренду та відповідне збільшення об’ємів його реалізації за короткий час після завершення відповідних робіт.
Якими можуть бути переваги від проведення якісних SMM-заходів
Завдяки проведенню якісного та повноцінного комплексу SMM-заходів створене для бренду «обличчя» та/або його «голос» в соціальних мережах стане більш пізнаваним, в тому числі за рахунок його унікальності. За результатами SMM-послуг компанія чи бренд:
- отримає лояльну аудиторію, яка буде повністю довіряти певній торговій марці/бренду, в тому числі завдяки отриманню корисної інформації, актуальним відгукам та важливим інсайдам;
- зможе бачити реакцію аудиторії на пропонований товар чи послугу та блискавично реагуватиме на значимі у відповідній ніші події (сьогодні виграє той, хто перебуває на «хвилі» та постійно залишається в тренді);
- працюватиме над підвищенням пізнаваності бренду серед цільової аудиторії, представники якої будуть виконувати функцію «сарафанного радіо» задля поповнення лав аудиторії, збільшення прихильників окремого бренду та підвищення обсягів реалізації певного товару чи послуг.
Крім того, завдяки цікавому та корисному контенту, який поширюється в соціальних мережах, а також позитивним відгукам, які залишені представниками цільової аудиторії, компанія зможе активно працювати над формуванням власного позитивного іміджу, в тому числі через надання кваліфікованої відповіді зацікавленим особам.
З яких етапів складається пакет послуг з SMM-просування компанії/бренду
Комплекс заходів з SMM-просування компанії/бренду починається з детального аналізу та аудиту акаунта, відкритого для прикладу в Facebook, TikTok або Instagram задля визначення можливих помилок, які стали причиною отримання низьких результатів. Одночасно з аудитом проводиться вивчення роботи потенційних та реальних конкурентів на предмет частоти їхніх публікацій, рівня залучення підписників тощо.
За наслідками проведеного аудиту та аналізу роботи успішних конкурентів розробляється стратегія подальшої роботи з SMM-просування, яка зокрема включає можливу зміну імені та шапки профілю, завдяки яким цільовій аудиторії буде легше знаходити потрібний товар чи послугу в соціальних мережах. Крім того, для залучення цільової аудиторії акаунт буде наповнюватися новим унікальним текстовим контентом та постами, підготовленими спеціалістом-копірайтером.