Як запоріжцям скоротити час подачі скарг до міського контакт-центру 15-80 — є один спосіб

Як запоріжцям скоротити час подачі скарг до міського контакт-центру 15-80 - є один спосіб

На порталі «15-80» можна підключити особистий кабінет — це дає скорочення часу на передачу звернень

Підключайте особистий кабінет на порталі контакт-центру «15-80» та передавайте звернення з додаванням фото чи відео. Таку пораду надали на сайті Запорізької міської ради.

Читайте також: Як уберегтися від травм під час ожеледиці – корисні поради для запоріжців

Які переваги

Реєстрація особистого кабінету на порталі контакт-центру «15-80» займає лічені хвилини, але дає чимало переваг:

— скорочення часу на передачу звернень;

— відсутність черг «на лінії»;

— можливість додати до звернення фото чи відео;

— інформування про проведення ремонтних робіт за адресою;

— отримання зворотного зв’язку на поштову скриньку.

Як це працює

Треба зареєструватися в особистому кабінеті на порталі контакт-центру «15-80» за посиланням https://1580.zp.gov.ua/ .

Також можна підключити чат-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot . Через нього також можна отримувати корисну довідкову інформацію.

Алгоритм опрацювання звернень, переданих через особистий кабінет чи чат-бот, аналогічний алгоритму опрацювання звернень, переданих за телефоном. У міськраді завіряють, що жодне не загубиться та не залишиться без уваги.

Довідка

З початку року до міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» надійшло понад 16 тисяч звернень мешканців міста. Люди передають їх як за допомогою телефонних дзвінків, так і через електронні сервіси.

Читайте також: Підтримка для бізнесу – як запоріжцям отримати до 20 000 євро на енергетичну незалежність

Телефони міського контакт-центру «15-80»:

— (061) 787 15 80

— (050) 414 15 80

— (067) 656 15 80.

Ми писали, як запоріжцям отримати гранти для підтримки ветеранів та їхніх родин.

Джерело

Новости Запорожья