На порталі «15-80» можна підключити особистий кабінет — це дає скорочення часу на передачу звернень
Підключайте особистий кабінет на порталі контакт-центру «15-80» та передавайте звернення з додаванням фото чи відео. Таку пораду надали на сайті Запорізької міської ради.
Читайте також: Як уберегтися від травм під час ожеледиці – корисні поради для запоріжців
Які переваги
Реєстрація особистого кабінету на порталі контакт-центру «15-80» займає лічені хвилини, але дає чимало переваг:
— скорочення часу на передачу звернень;
— відсутність черг «на лінії»;
— можливість додати до звернення фото чи відео;
— інформування про проведення ремонтних робіт за адресою;
— отримання зворотного зв’язку на поштову скриньку.
Як це працює
Треба зареєструватися в особистому кабінеті на порталі контакт-центру «15-80» за посиланням https://1580.zp.gov.ua/ .
Також можна підключити чат-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot . Через нього також можна отримувати корисну довідкову інформацію.
Алгоритм опрацювання звернень, переданих через особистий кабінет чи чат-бот, аналогічний алгоритму опрацювання звернень, переданих за телефоном. У міськраді завіряють, що жодне не загубиться та не залишиться без уваги.
Довідка
З початку року до міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» надійшло понад 16 тисяч звернень мешканців міста. Люди передають їх як за допомогою телефонних дзвінків, так і через електронні сервіси.
Читайте також: Підтримка для бізнесу – як запоріжцям отримати до 20 000 євро на енергетичну незалежність
Телефони міського контакт-центру «15-80»:
— (061) 787 15 80
— (050) 414 15 80
— (067) 656 15 80.
Ми писали, як запоріжцям отримати гранти для підтримки ветеранів та їхніх родин.