Як дізнатися причину відсутності енергопостачання
Перерви в енергопостачанні можуть бути пов’язані із проведенням планових або аварійних ремонтних робіт, а також із застосуванням стабілізаційних відключень.
Як дізнатися причину відсутності світла та орієнтовний час відновлення живлення, розповіли у пресслужбі ПАТ «Запоріжжяобленерго».
Читайте також: Економія світла – як запоріжцям заощадити електроенергію вдома
Де дізнаватися про відключення
1. На сайті ПАТ «Запоріжжяобленерго» у розділі «Населенню» в меню «Відключення»: Планові відключення; Аварійні відключення; Стабілізаційні відключення.
2. За допомогою телеграм-чатботу @ZOE_Alarm
3. У чергових фахівців кол-центру в форматі 24/7: наберіть один з наведених нижче номерів для виходу на внутрішню АТС:
(061) 228-51-00
067-613-47-89
050-322-12-39
093-170-49-09
Після звукового сигналу наберіть будь-який з наведених нижче додаткових номерів:
86-44,
86-52,
86-54,
29-52,
29-14
4. І звісно, у фахівців кол-центру ПАТ «Запоріжжяобленерго»: 0-800-304-502 (без вихідних, з 08:00 до 20:00, решту доби кол-центр працює в режимі самообслуговування).
Раніше ми розповідали, де запоріжцям передавати показники за комунальні послуги.